مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:202023-12-27اقتصادي

فارس من| آب پاکی سایپا روی دست متقاضیان شاهین دستی


در صورتی که بین خودرو ثبت نامی با خودرو تحویلی، مغایرت وجود داشته باشد و از طرفی اگر «امکان تولید خودرو ثبت نامی مقدور باشد» گروه خودروسازی سایپا بسته به شرایط تولید و تعهدات موجود نسبت به فراخوان مجدد متقاضیان جهت واریز وجه خودرو ثبت نامی اقدام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه (فارس من)  با ثبت پویشی با عنوان  ، اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا به ارائه توضیحاتی پرداخت.

در توضیحات این شرکت خودروساز آمده است: گروه خودروسازی سایپا در راستای کسب رضایت مشتریان، امکان تحویل خودرو شاهین اتوماتیک برای مشتریان ثبت نامی خودرو شاهین دنده ای را فراهم کرده است؛ دعوتنامه این دسته از مشتریان پیشنهادی و تصمیم گیری در زمینه جایگزین کردن شاهین اتوماتیک با شاهین دنده ایی کاملا اختیاری است و در صورت تمایل، مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی ثبت نام و یا از طریق سایت به آدرس https://saipa.

iranecar.

com  نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

   در ادامه توضیحات سایپا آمده است: محصولات گروه خودروسازی سایپا بر اساس برنامه ریزی و زمان بندی صورت گرفته، با امکانات و تجهیزات به روز، استانداردهای 85گانه، الزامات ایمنی و مطابق نظر مشتریان، عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آب پاکی سایپا روی دست متقاضیان شاهین دستی

فارس من| آب پاکی سایپا روی دست متقاضیان شاهین دستی